вторник, 4 август 2009 г.

Една мечта, Една душа Една любов несподелена



Една мечта,
една душа,
една любов несподелена
останаха ми само.
На пазар на суетата днес ще ги продам.
Казват безчувствените хора скъпо плащали
за малко болка от любов.
Хайде, аз мечтата си продавам,
малко е разбита вярно, но все още
има вяра в нея.
Вземете я не струва скъпо!
А толкоз много я обичах.
Хайде, хора и душата си продавам
Малко е разкъсана какво от туй
ще я закърпите,
и пак ще чувства,ще желае-
мъничко любов,
нали душа е?
Остана ми една любов несподелена
нея на безценица я давам,
няма ли кой да ми я вземе?
Вярно, че несподелена е,
но пък е красива,
Хайде, хайде на безценица я давам.
Една мечта.
Една душа.
Една любов несподелена.
Останаха ми само.
На пазар на суетата днес ще ги продам…

Няма коментари:

Публикуване на коментар