неделя, 2 август 2009 г.

На червена светлина


В краските на черното и бялото ще се откривам.
(тъкмо се научих да обичам)
В света на тъмното ще се изгубя, ще се моля и ще тичaм.
Краката няма да се уморят, умът ми само от толкова молитви ще е празен.
(Открий ме! Никога не казах.)
Бяла, денем, като светлината, невидими целувки ще раздавам.
(И ти от тях ще получаваш.)
Ще се смея със смеха на вятъра и ще плача със дъжда.
(Няма да ме виждаш вече.)
Черна нощем, ще завивам едно момче с одеало от любов.
(Позна ли себе си във него?)
И ще бдя над тебе призрачна и бледа, твоите очи никога не ще да ме познаят.
И само на червена светлина от онази моята любима свещ,
аз ще се покажа, ще ме любиш на червена светлина,
а когато изгори на сутринта с белотата ще се слея, ще изчезна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар